Sunday 10 February 2008

Рік минув... (Укр)


Сьогодні рівно рік як ми переїхали до Англії. Дивно, але час пролетів досить швидко і мені не віриться, що вже пройшло 12 місяців. Хоча з іншого боку я на стільки «асимілювалася», що здається ніби живу тут набагато довше.

Однак рівно рік тому ми прилетіли до Лондона з парою валіз і переночувавши у столиці порулили до Ньюкаслу. У цей же день у мене був перший шок після «шоппінгу» в супермаркеті. Рахунок здався мені космічним (раніше я цього не помічала – гроші на відрядження не стимулювали такі роздуми). Тепер я «переросла» цей момент, особливо після недавнього шоку в Києві – у супермаркеті вдома я заплатила таку ж суму грошей за тижневі харчі, як і в Ньюкаслі. От вам і європейський рівень життя! Шкода що зарплати відстають на порядок...

Не можна сказати, що я оточена новими друзями. Є декілька знайомих і колектив на роботі дуже душевний. Але Данкан мій найкращий друг і нам поки що так живеться дуже добре :-) Всі мої друзі «там» і якщо вони іноді читають цей блог, то значить я в їх списку теж залишилась :-) Ось так.

На фото - водоспад у парку біля нашого будинку. Така розкіш і всього у 5-ти хвилинах ходи пішки!

1 comment:

Anonymous said...

Привіт! Справді час минув швидко... А твій блог я з задоволенням читаю :) Данкану привіт